Followers

Sunday, July 25, 2010

New Home!!!

Salam all,

Hello everybody!!

Welcome to my new homee!!!.. Plz accept me as your new friend!!.. Nice to meet you all.

Petang ni sangat seronok sebab, rumah dah complete beli keperluan rumah spt, music iaitu, radio!!!... muahahahahaha... Chatroom sebagai telefon utk kita berhubung and bergayung!!.. hehehehe ;;;) meh chat n tinggalkan nota anda di chat box ya?!,..

Rumah pun dah semakin ceria dgn cat baru!.. hehehe..
Thank You puteri for encaurage me!!!... huhuhuhu.. i lolike!!..

Tak sabar nak tggu besok for my nuffnang movement!!.. first week i put nuffnang as my advertisement blog!!!.. Rajin2 singgah sini and click ya!!!.. Luv u alls!! ;)

Key lah, meh follow redgurlz and i'll follow back!!..

Thanks!!!..

1 comment:

  1. i lolike ur new home!!..uma kena jaga sebaiknye.. cantikkan selalu! keje keras ye utk nuffnang!..

    nnti puteri beri secretnya!..

    ReplyDelete